starresarre

här är anna, även kallad starre. hon är den äckligaste människan i hela min klass. hon luktar illa och är allmänt jobbig. nä. skoja bara. anna är en fin brud som ja, går i min klass som sagt. hon är en trogen språkare och gillar tyska, harry potter och att vara mongo.
hon arbetar alltid väldigt flitigt på lektionerna, särskilt på engelskan som är hennes favoritämne.
ibland släpper hon loss i natten och är en glad chey.
någon gång i början av terminen såg vi ut såhär i min photo booth. mycket vackra om jag får säga det själv. på latinlektionen, taggade brudar.
annars gillar hon att posa såhär och att vara estet. nice tjej den där starre.

Kommentarer
Postat av: starrzor

hihih, så fint. tihtihtihtihtiw

speciellt kissiepose-bilden!!!!! den visar mitt sanna jag.

2010-12-08 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0